sâmbătă, 17 mai 2008

Gone (on fishing)

Valeeeeeeeeeeeeeeu!!!! Scosei nasu' din mormanu' de toane vesel-trist-vesel- trist-beat ranga- treaz-deprimat-fericit-neutru, si vazui ca e cald afara. Deci, daca e cald afara, se trezeste matza din hibernare. Deci, daca se trezeste matza din hibernare, incepe sa exploreze noi teritorii. E, in ultima saptamana jumate am fost atrasa pe nesimtite intr-un mediu de pescari.
Uoi, ce bine e. Am prins pasiunea. Ce sport distractiv, nu tre' sa fac nimic. Doar stau. Momeala e aceeasi... ..da' parca s-a umplut balta de peste, mai, Fabiane! Ma, Fabiane, tata, asa plina a fost si pana acu', sau doar s-a hranit cu alge d-alea in ultimii 5 ani si-acu'-ncepe sa muste? mama, si ce de soiuri de pesti: mici, mari, aurii, colorati, cu solzi, fara solzi. Ba si muscaaaaa... Trag ai naibii la undita de mi-au obosit ochii uitandu-ma dupa pluta. Acu' e, acu' nu mai e!
O alta chestie pe care am descoperit-o: is pescar d-ala pasionat. Adicatelea carevasazica... mie imi place pestele, da' e prea mare efortu' sa-l duc acasa, sa-l curat, sa-l gatesc...pana se incinge cuptoru', intelegi tu, Fabiane? Asa ca ma dedau la sportul asta ca un adevarat cunoscator: ii prind si-i arunc inapoi. Sa traiasca si ei, dragii de ei, ca-s si ei fiinte vii. In schimb, cu rechinii...holeu! E o provocare. Trag si-aia, c-am pus ceva momeala faina: carne cruda si proaspata de peste de acvariu. Uite, un rechin as manca asa...cred ca as invata sa gatesc rechin, ma Fabiane, cartilaj de rechin, evident... Parca ala merita efortu'. Desi si astia... daca ii spinteci, ii dezpielitezi si le iei dintii ca trofeu devin neinteresanti... Din fericire, pentru ca respectul meu fata de rechini sa ramana intact, sunt greu de prins. Ei trag, da' greu ii aduci la mal...
Da, Fabiane, mama, stii ce? Am facut pe dracu'n patru, si tot am adus un
acasa...

Niciun comentariu: