marți, 29 iulie 2008

Forever (on true love)

Dragostea adevarata e dragostea pe care o oferi neconditionat. Bla bla...suna banal. Se compune din respect, admiratie, tandrete, afectiune. Vorbesc de dragostea care SIGUR dureaza a lifetime. Dragostea fata de prieteni. Dragostea fata de cei care ne-au castigat increderea, carora le-am castigat increderea, cei cu care am crescut, sau care ne-au crescut in doua luni cat nu ne-am putut creste singuri in ani, cei care ne cunosc mai bine decat ne cunoastem noi, cei care ne spun fara menajamente atunci cand gresim, cei pe care nu trebuie sa ii impresionam si care nu vor sa ne impresioneze, cei carora nu trebuie sa le demonstram nimic niciodata, cei care taie in carne vie atunci cand e nevoie, aceiasi care sufla peste ranile pe care ni le-au facut chiar ei, poate, atunci cand ustura. Astazi, una din persoanele de care vorbesc mai sus, implineste 25 de anisori, din care in ultimii 17 m-a suportat pe mine, cu bune si rele (mai mult rele decat bune), m-a crescut asa cum am crescut-o, a ras de mine si de diferentele dintre noi, s-a indepartat ocazional, dar mereu s-a intors, asa cum am facut si eu...Lenuta mea ( ) e poate singura persoana pe care nu ma chinui sa o inteleg, pentru ca o miros, careia nu tre’ sa-i spun ce parere am despre ea, pt ca stie, careia nu ii spun nimic, doar stramb din nas, si ii confirm parerile, pe care nu ma supar pentru ca o cunosc atat de bine incat nu are ce sa faca (si daca s-ar chinui) cat sa ma scoata din minti, cu care pot sa nu vorbesc o viata de acum inainte stiind ca e langa mine, singura persoana pe care o accept exact asa cum e (total diferita de mine), pe care nu (mai) incerc sa o schimb, careia ii inteleg incapatanarea si ma amuz de ea (afectuos, evident), si careia, daca ar fi barbat as putea sa-i spun fara ezitare “hai sa facem copii”. Da’ cum nu e, nu-i spun decat “Fata, o sa te iubesc toata viata , si-ti doresc azi (ca in fiecare zi) tot ce imi doresc si mie (si io pe mine ma iubesc rau de tot), fara sa pot pune degetul pe ceva anume. Iti doresc si bune, si rele (usoare si din care sa inveti), iti doresc viata, asa cum e ea, si tarie sa treci peste toate, in ritmul tau, cu zvacnirile tale, in pasii tai de dans, pe muzica ta”.La multi ani!

Niciun comentariu: