sâmbătă, 6 decembrie 2008

Research

:)))))))))))))))

OK, sunt sincer amuzata. Din mai multe motive...
  • Datorita faptului ca am o intreaga istorie de relatii defectuoase, habar n-am ce e aia o relatie normala. Ce e ala "normal"? "Normal" include o prima intalnire penibila gen "dinner and a movie", urmata de un sarut fugar in fata usii, si un telefon primit dupa 2 zile (ca sa nu fie prea curand)? "Normal" include o adevarata tirada de planificari cu prietenele ale unei prime nopti (prea devreme, prea tarziu? "mai bine ma-mpiedic" kinda thing?)? "Normal" include un joc de-a v-ati ascunselea, ca in copilarie, al defectelor, sechelelor din relatiile anterioare, sensibilitatilor, pasiunilor secrete, obiceiurilor cotidiene deranjante? "Normal" inseamna afisarea unei masti potrivite, compuse atent conform propriei viziuni asupra a ceea ce i-ar placea celuilalt sa vada?


  • Desi e cliseistic peste limita admisa, trebuie sa recunosc ca traiesc in era vitezei, sau, cum spunea o tanti de vreo 50 de ani in metrou mai acum cateva zile, epoca internetului - o sa fac o paranteza: de cand mi-am vandut masina, interactionez altfel cu lumea in care traiesc. Este aproape de genial sa vezi fetele oamenilor in mijloacele de transport in comun, sa le observi personalitatile, doar prin a le studia privirea, sau mimica fetei. Revenind, datorita accesului nelimitat la internet, am ajuns sa am doi parinti adoptivi, fara de care nu imi pot duce linistita existenta: mama Wikipedia si tata Google. Ma amuza teribil sa vad cum imi fac researchul pentru ceea ce se cheama "viata mea". Momentan am doua taburi deschise alaturi de tabul blogului, "Inceput de relatie - Mayra" si "Top 5 greseli la inceput de relatie - stiri. acasa.ro". :))))) O sa citez din astea doua "articole", care se muleaza perfect pe cliseele din prima buletzica, cu amuzamentul femeii sceptice, dar in creierul careia se strecoara, totusi, intrebarea draceasca "Ma, da' daca astia au dreptate?"


  • Asadar: Articolul 1 :))))))) si Articolul 2 :))))). Frate, in afara de faptul ca sunt zeeeeci de articole pe tema asta pe internet:)))))))), e suficient sa gugalesti dupa "relatie la inceput", si ai o varietate de paginute si paginele cu linkuri la alte articole penibile din aceeasi gama, astia se si contrazic. Vezi cazul "Nu il pune la curent cu tot ce ti s-a intamplat pana acum in viata. De la 0 ani. Si cu ce ai vrea sa ti se intample. Si cu ce ai fi vrut sa ti se intample la un moment dat si nu s-a intamplat. Si de ce. E evident: o sa ajungeti in timp sa adunati acea cantitate enorma de informatie denumita stiintific "aproape tot despre celalalt". Dar nu e cazul sa va grabiti! E normal ca el sa fie curios despre persoana ta, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ii oferi din start documentatia completa. Lasa-i timp sa exploreze si sa descopere. " vs. "Iti ascunzi trecutul - Sinceritatea ar trebui sa fie baza unei relatii. In cazul in care nu ai respectat acest principiu si ai preferat sa nu fii sincer in legatura cu trecutul tau, aceste mici secrete vor deveni si mai mari cu timpul, iar eventualitatea ca partenerul sa le afle si mai grava."


  • Incerc sa gasesc autorii retetelor astora de fericire - si aici includ "Top 10 subiecte de conversatie la o prima intalnire", "Ce sa nu spui niciodata in fata iubitului tau", "Innebuneste-l in pat" :))))))))))))))), "Fa-l sa se tarasca la picioarele tale" :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))), si altele de genul...- si gasesc fie autoare anonime, fie sursa: articole cititori, fie vreun nume obscur, pe care oricat l-as gugali, imi apar doar legaturi catre alte articole penibilo-feministo-taietoare de avant si coaie.
Am gasit totusi, intr-una din aceste retete magice, ceva in care eu, personal, cred, desi mi-e oarecum greu sa pun in practica on a day to day basis (sursa: culmea, UN BARBAT): "Trebuie doar sa incepi sa nu iti mai hranesti creierul cu toate porcariile, sa incepi sa fii sincer cu tine insuti, sa stii tu inainte de toti ce vrei, sa incepi sa fii echilibrat si sa incepi sa vezi partea frumoasa a vietii in 2.".

PS: Gagiu' e chiar caterincos, eu ma delectez / amuz citindu-i elucubratiile. Recomand.



Niciun comentariu: