duminică, 7 decembrie 2008

Ma cam exprim...

Pentru ca ai aparut in momentul perfect, acolo unde am avut nevoie de tine, pentru ca prin intrebarile tale mi-am dat raspunsuri care mi-au luminat intunericul, pentru ca m-ai ridicat de unde eram, pentru ca ai stiut cand si unde sa intri (:P) sa-mi umpli golurile pe care doar tu le-ai fi putut umple, pentru ca ai riscat, pentru ca te asteptam si nu stiam unde sa te caut, pentru ca a venit totul de la sine cand incetasem sa mai depun vreun efort, pentru ca te-ai deschis si m-ai deschis, pentru ca mi-esti iubit, si prieten, si tovaras, si frate, si umar, si lumina, pentru ca ma faci sa rad, pentru ca vad altfel diminetile, pentru ca-mi sunt altfel noptile, pentru ca-mi dai energie, pentru ca ma obosesti, pentru ca e atata armonie, pentru ca ne jucam, pentru ca e sah, pentru ca a fost mat, pentru ca o luam mereu de la inceput fara sa fi terminat vreodata, pentru ca ma mir de cat pot cu tine, pentru ca ma descopar prin tine, pentru ca sunt eu cu tine, pentru ca ma inveti, pentru ca sunt copil, pentru ca ma bucur, pentru ca ma enervez, pentru ca sunt sincera, pentru ca nu mai vreau altceva, pentru ca ma provoci, pentru ca ma vezi, pentru ca e, pentru ca esti, pentru ca acum POT SA MA EXPRIM...hai sa revenim la ...

Un comentariu:

Unknown spunea...

mai scrie fata. mai scrie. te pupa nevasta ta.