luni, 9 iunie 2008

Gone (caged me)

Am descoperit ca sunt reincarnarea lu' nea' ala cu multe litere dublate (Tennessee Williams), sau daca nu, in mod sigur spiritul sau ma bantuie, fiindca iaca ce zice omul:
• "A prayer for the wild at heart, kept in cages."
• “There is a time for departure even when there's no certain place to go.”
• “Just another four letter word”


Astazi vreau sa va supun atentiei imaginea unui leu in cusca. Nu va intristeaza imaginea lui comparativ cu ceea ce exprima el in salbaticie? Mi-e mila de animalele de la zoo...asa cum mi-e mila de florile rupte. De aia nici nu-mi plac florile, ma ingrozeste ideea de a le omori...de aia imi plac numai macii, pentru ca ei nu rezista in afara campului (ati observat ca daca rupi un mac, in 20 de secunde se ofileste?).

Studiu comparativ, de observare a organismelor vii, in diferite medii, in randurile urmatoare:
caged lion










free lion








caged birds











free birds







caged horse










wild horse












Caged Nuka
Wild Nuka

Niciun comentariu: