joi, 12 iunie 2008

Gone (mult text de scuze) :))

Intr-un efluviu de sentimente bune, astazi vreau sa zic urmatoarele:Imi cer scuze tuturor pe care i-am deranjat vreodata cu ceva. Cu orice. Chiar si cu glume, care poate au parut rautacioase. Eu nu fac glume rautacioase. Niciodata. Intep pe unul sau pe altul, dar niciodata cu rautate. Intep pt amuzament, ma intep si pe mine, fac misto de multi, fac misto de mine, de cei care-mi sunt dragi...de cei care nu-mi sunt dragi, niciodata de cei pe care nu ii pot suferi, pentru ca ei nu exista. Nu cred ca am vreo persoana in lume pe care sa o urasc. Nu stiu sa port pica. Stiu sa fiu indiferenta, fiindca se intampla, nu pentru ca imi propun. Da, am antipatii, dar nu ura. Sunt persoane cu care ma aliniez ca si gandire, ca si valori, ca si principii, si de care m-am apropiat, si persoane cu care nu am nimic in comun, a caror gandire si ale caror reactii nu le inteleg, drept urmare nu am cum sa interactionez cu ele. Dar nu, nu le urasc. Da, le intep cu diferite remarci, la fel cum le intep si pe cele pe care le consider prieteni/ prietene. Dar nu, nu barfesc pe nimeni cu rautate, nu ma culc noaptea gandindu-ma la strategii prin care sa fac pe unii sau pe altii sa sufere. Nu am facut niciodata pe nimeni sa sufere intentionat. Ma enervez greu, dar cand ma enervez sunt furtuna. Imi trece in maxim doua ore, si imi pare rau. Dar nici atunci cand sunt nervoasa, nu am strop de rautate in mine. Exista oameni buni si oameni rai in lumea asta. Nu pretind ca sunt un om bun. Dar cu siguranta nu sunt un om rau. Cred ca mai degraba sunt un om bun inteles gresit. Cred ca sunt cate unii oameni rai, rai prin constitutia lor, care gandesc mult prea departe asupra a ceea ce as putea gandi eu. Nu, nu! Eu nu fac scenarii, nu am atata imaginatie cat sa tes planuri diabolice, serios, nu ma duce capul. Si sunt si mult prea egocentrica si egoista ca sa ma agit atat de mult ca sa fac rau altcuiva. Vorba unui prieten ( ): "La mine in film, eu sunt personajul principal." E adevarat ca am facut multe lucruri pe care le recunosc a fi urate. Si probabil ca le voi face in continuare. Cu toate astea, niciodata nu le-am facut cu intentia de a rani pe cineva. Daca am inselat vreodata, am inselat pentru ca asa am simtit, pentru ca m-am gandit la mine, si atat, nu pentru ca am vrut sa ranesc persoana de langa mine,sau sa ii demonstrez ca ii pot face rau. Nu imi place sa demonstrez nimic nimanui. Nu imi place sa mi se demonstreze nimic. Nu imi place scandalul, cu toate astea ma las antrenata in el just for the sake of fun. Prefer sa fiu buna, curata si bine intentionata, si sa fac tampenii asa, ca un copil care face boacane, decat sa pretind ca sunt o sfanta si sa gandesc diabolic. Sunt persoane de care m-am atasat foarte tare. Si de care voi ramane atasata. In cazul in care azi as pati ceva... as vrea ca persoanele alea sa se stie. Cred ca se stiu deja. Nu o sa stau sa le enumar, mai ales ca unele din ele nu au nicio treaba cu forumul asta si cu blogul meu facut din lipsa de ocupatie. Anyway, aia care va stiti: va iubesc, ma! Serios, in felul meu defect, glumet si aparent superficial: chiar va iubesc!

Niciun comentariu: