miercuri, 30 aprilie 2008

Gone (despre grija altora) :)

Bah, in afara de motorete, muzica, vodka si miscari ritmate sub orice forma, mai am si o alta pasiune: tata Freud. Pana-n panzele albe, merg pe mana lu' tata Freud. Cu toate astea, oricat Freud am devorat din liceu si pana acum, aici incluzand si tratatele lui incipiente despre creier, adica pura neurologie, n-am reusit niciodata sa inteleg exact daca inteligenta umana este data de numarul de neuroni sau de rapiditatea conexiunilor dintre ei. Sincer, sper sa fie viabila a doua varianta, pentru ca in caz contrar am devenit azi mult mai proasta. De ce zic asta? Am citit undeva ca neuronii incep sa moara din diferite cauze: alcool, batranete si stres. Ei bine, la cat stres am trait eu astazi, mi-au murit in mod sigur trei sferturi din neuroni. Sper ca cei ramasi sa se f_uta aprig intre ei, da'n stil iepuresc asa, ca sa apuc si eu sa mai leg doua proiecte la munca sa fac bani de motoreta. Mai ales ca luni la hapte treizeci am prima ora cu nenea Bratovici. Una peste alta, este orele do-ozeci si do-ojno-o trecute fix, si mandru' lu' Peste prajit n-a ajuns la destinatie. Mai precis acu' doua ore era la jumatatea drumului, pe camp... Si ghici cine numara secundele cu okii-n limbile ceasului? Nuka, ce mama ma-sii...
Sa vezi ce nu dorm eu la noapte si maine va conduc corturile pana-n vama... Pazea, pasagerii mei...Ne asteapta drum greu...

Niciun comentariu: